سفير پارس

021-88981172-5

info@safir-pars.com

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

روش های مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری چیست؟ مزایای مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری چیست؟ برای مهاجرت به هلند چه مراحلی را باید طی کرد؟ اگر شما هم تصمیم به مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری دارید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

مراحل مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند نیازمند عبور از چندین مرحله و ارائه مدارک و مستندات مشخص است.

    پیدا کردن نوع ویزا: برای مهاجرت به هلند، ابتدا باید نوع ویزای مورد نظرتان را تعیین کنید. بسته به اهداف شما (مانند تحصیل، کار یا تجارت) و مدت زمانی که قصد دارید در هلند بمانید، می‌توانید برای ویزای شغلی، تحصیلی، خانوادگی و غیره اقدام کنید.

    جمع آوری مدارک: بعد از تعیین نوع ویزا، باید مدارک لازم را جمع آوری کنید. مدارک معمولا شامل اسناد هویت (مانند گذرنامه)، مدارک تحصیلی، مدارک مالی، دعوتنامه (برای ویزای کاری و تجاری) و سایر مستندات مربوطه می‌شود.

    ارسال درخواست ویزا: پس از جمع آوری مدارک، باید درخواست ویزا را از طریق سفارت یا کنسولگری هلند در کشور خودتان ارسال کنید. همچنین ممکن است نیاز به ثبت نام در سیستم آنلاین هلند به منظور مقابله با ویروس کرونا (COVID-19) نیز وجود داشته باشد.

    مصاحبه و مراحل پردازش: بعد از ارسال درخواست، ممکن است برای شما مصاحبه یا مراحل پردازش بیشتری الزامی باشد. به عنوان مثال، برای ویزای کاری، شما ممکن است نیاز به تایید پیشنهاد شغلی از کارفرما در هلند داشته باشید.

    مهاجرت و تأیید هویت: پس از تأیید ویزا، شما می‌توانید به هلند مهاجرت کنید. در مرحله ورود به هلند، لازم است هویت ویزایی خود (مانند کارت اقامت) را تأیید کنید و ممکن است نیاز به ثبت نام در پلیس محلی یا دریافت شماره بیمه ملی داشته باشید.

توصیه می‌شود که پیش از آغاز مراحل مهاجرت، با سفارت یا کنسولگری هلند در کشورتان تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و در تاریخ راجع به شرایط هر ویزا را دریافت کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین راه مهاجرت به عمان به این لینک بروید.

تصویر-مهاجرت-به-هلند-از-طریق-سرمایه-گذاری-9743

شرایط مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری می‌تواند یک راه برای ورود به این کشور باشد. برنامه سرمایه گذاری به هلند به عنوان برنامه یکپارچه مهاجرت کسب‌وکار شناخته شده است.

    شرایط و مبلغ سرمایه‌گذاری: برنامه سرمایه گذاری برای مهاجرت به هلند شرایط مشخصی دارد. همچنین، باید حداقل 1 میلیون یورو، سهام‌هایی با ارزش حداقل 1.25 میلیون یورو در شرکتی یا صندوق سرمایه‌گذاری خاص در هلند را سرمایه‌گذاری کنید.

    پیشنهاد اشتغال: در طول پروسه سرمایه‌گذاری، شما باید یک پیشنهاد اشتغال قابل اعتماد از طرف یک شرکت یا سازمان هلندی را دریافت کنید. این پیشنهاد اشتغال باید به عنوان یک دلیل قانونی و بلامانع برای مهاجرت و اقامت شما تأیید شود و برای انجام این مرحله، ممکن است نیاز به مصاحبه یا ارزیابی توسط بخش کار و پیشنهادهای اقتصادی داشته باشید.

    پروسه اقامت و مجوز کار: پس از انجام سرمایه‌گذاری و دریافت پیشنهاد اشتغال، می‌توانید برای درخواست اقامت و مجوز کار به مقام مهاجرت هلند مراجعه کنید. پس از بررسی و تأیید مدارک شما، می‌توانید برای دریافت ویزای شرکت‌کننده در برنامه سرمایه گذاری تقاضا کنید.

    شرایط دیگر: در حالت عادی، مدت زمان اقامت اولیه برای برنامه سرمایه گذاری یکپارچه، 5 سال است. پس از این مدت، می‌توانید به طور مداوم در هلند باقی بمانید و حق عمومی اقامت را به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

شرایط اقامت در دبی برای ایرانیان

راحت ترین راه مهاجرت به آلمان

مزیت های مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری چیست؟

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری دارای چندین مزیت است. برخی از این مزیت‌ها عبارتند از:

    با مهاجرت به هلند و سرمایه‌گذاری در شرکت یا کسب‌وکار، شما به بازار کار پویای این کشور دسترسی خواهید داشت. هلند یکی از کشورهای پیشرو در زمینه نوآوری، تحقیق و توسعه و فناوری است و بسیاری از شرکت‌های برجسته جهانی را در بر می‌گیرد.

    هلند دارای سیستم آموزشی بسیار خوبی است که مدارس و دانشگاه‌های برتری در زمینه‌های مختلف دارد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به شما اجازه می‌دهد فرزندانتان را در یک سیستم آموزشی ممتاز در هلند تحصیل دهید.

    هلند یکی از کشورهای پیشرو در زمینه زندگی مدرنیته است و آن را به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سبک زندگی، امنیت، همبستگی اجتماعی و حمایت از حقوق انسانی در نظر می‌گیرند.

    هلند به عنوان یک کشور چند فرهنگی و پذیرنده شهروندان خارجی شناخته می‌شود. شما و خانواده‌تان قادر خواهید بود در محیطی چند فرهنگی و تنوع آمیز زندگی کنید و از فرهنگ‌های مختلف، غذاها و رویدادهای فرهنگی لذت ببرید.

    با اقامت در هلند، شما به ویزای شنگن دسترسی دارید که به شما اجازه می‌دهد به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این توضیحات فقط برخی از مزیت‌های مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری را پوشش داده است. هرچند که ممکن است همچنان نیاز به مراجعه به مقامات مهاجرت هلند و مشاوره حقوقی داشته باشید تا در مورد شرایط و مزیت‌های این روش بیشتر بدانید.